Termeni si conditii

Termeni şi condiții contractuale generale

Termenii şi condițiile generale se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri şi servicii de către S.C. SEPATU S.R.L. (numită KALAPOD.RO de aici înainte), prin intermediul magazinului virtual www.kalapod.ro.

Legea aplicabilă contractului este cea a statului român.

Prezenta secțiune definește orice contract în temeiul căruia Vânzătorul, KALAPOD.RO, transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora.

Folosirea acestui site implică acceptarea Termenilor şi Condițiilor listate mai jos.

Prevederile de mai jos reprezintă Termenii şi Condiţiile KALAPOD.RO.

În cazul în care ne informați, înainte de încheierea contractului (verificarea comenzii), că solicitați livrarea înainte de sau la o dată anume precizată, această dată fiind esenţială din punctul dvs. de vedere, vă rugam să nu plasați comanda, KALAPOD.RO neasumându-și responsabilitatea pentru livrări la date fixe, ci înăuntrul termenului fixat în prezentul contract.

Prin accesarea în continuare a site-ului de către dvs. reiese acordul dvs. expres, explicit și în cunoștința de cauza cu privire la acceptarea termenilor și condițiilor contractuale, contractul producând efecte obligatorii asupra dvs.

Totodată, prin plasarea unei comenzi de către dvs. pe acest site, recunoașteți în mod explicit că această comandă implică o obligație directă de a plati vânzătorului KALAPOD.RO.

1. Preambul

Cumpărător - persoană fizică sau juridică sau altă entitate care își face un cont pe site și care plasează o Comandă confirmată de Vânzător.
Vânzător - SC SEPATU SRL, cu sediul social în Bucuresti, sector 1, Int. Dr. Iacob Felix, nr. 2, bl. M4, ap. 257, avand CUI: 31873692/2013, atribut fiscal RO, nr. de ordine în registrul comerțului: J40/7750/2013, cont RO74BTRLRONCRT0359442301 deschis la BT.

Datele de contact sunt disponibile în secțiunea "Despre noi".

Comandă - un document electronic apărut ca formă de comunicare între KALAPOD.RO și Cumpărător, prin care KALAPOD.RO este de acord să livreze produsele comandate și Cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestora.

Produse - bunuri care urmează a fi furnizate de către KALAPOD.RO Cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat. contract - o Comandă confirmată de către Vânzător.

2. Informații despre produs

Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.kalapod.ro sunt noi și în momentul livrării sunt insoțite de factura fiscală, conform legislației în vigoare.

kalapod.ro poate publica pe site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acestă sau de către oricare alt terț cu care are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

Produsele sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului contract și în limita stocului disponibil.

Din acest motiv kalapod.ro își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în stocul magazinului, produsele ramase se demonstrează a fi neconforme pentru livrare sau din motive independente de kalapod.ro.

Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) reprezintă o informare a clientului din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate si cu titlu de prezentare.

Preturile afișate pe site sunt exprimate în lei și conțin TVA (19% din valoarea produsului).

Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel afișat pe site în momentul plasării comenzii.

Cumpărătorul va fi obligat să achite și toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poştale sau de orice altă natură, suportate de profesionist pentru a vă pune în posesia produselor comandate, costuri care se adaugă la prețul produselor comandate. (vezi cap.6 "Livrarea")

Costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanţă în vederea încheierii contractului vă aparține în totalitate.

De asemenea, în cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON.

Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

Ne rezervăm dreptul de a schimba prețul produselor prezentate pe site fără o notificare prealabilă.

Ne asumăm răspunderea că valoarea comenzii plasate de dvs. nu se va modifica după confirmarea acesteia prin email la adresa specificată de dvs. la înregistrare.

KALAPOD.RO oferă garanția prevăzuta de legislația aplicabilă, în ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare la, funcționarea acestui site, informația, corectitudinea descrierilor, actualizarea conținutului, produsele de pe site, precum și potrivirea lor pentru un anumit scop.

Cumpărătorul este de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor se face pe propria raspundere.

Nu suntem responsabili pentru posibilele diferențe de culoare între cea afișată pe monitorul dvs. și cea a produsului sau decalajele în ceea ce privește măsura/dimensiunea produselor, datorită particularităților acestora.

3. Garanția legală de conformitate a produselor

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiții de garanție de conformitate conform legislației în vigoare.

Termenul de garanție de conformitate oferit de kalapod.ro (inclusiv pentru vicii ascunse) este cel prevazut de legislatia in domeniu, iar garantia comerciala acordata este de 30 zile și se calculează de la data livrării produsului.

Prezumția lipsei de conformitate nu poate fi invocată atunci când:

este incompatibilă cu natura produsului - această situație intervine, în general, în cazul produselor a căror durata de viață este mai mică de 6 luni,

este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate - lipsa de conformitate este provocată de utilizarea incorectă a produsului de către consumator sau de uzura normală a produsului (ex: încălțăminte).

Produsele comercializate de KALAPOD.RO sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Garanție voluntară convențională se poate acorda doar dacă producătorul oferă o astfel de garanție comercială.

În nici într-un caz, drepturile consumatorului nu sunt afectate de existenta sau inexistentă unei garanții convenționale comerciale.

Dacă sunteți persoană fizică, vă reamintim drepturile dvs. ca și consumator prevăzute în Legea nr. 449/2003, în special art. 9-14, și anume:

"Art. 9 - Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

Art. 10 - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privând acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

Art. 11 - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situației în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.

(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

- valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;

- importanţa lipsei de conformitate;

- dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

Art. 12 - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.

Art. 13 - Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

- dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;

- dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;

- dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

Art. 14 - Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră."

4. Comanda

Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe site, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda angajându-se la plată prin una din modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

Dacă KALAPOD.RO confirma comanda integral, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii.

Acceptarea Comenzii de către KALAPOD.RO se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (via e-mail) din parteaKALAPOD.RO către Cumpărător, conform căreia Comanda a fost verificată, și urmează să intre în procesul de livrare, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.

KALAPOD.RO nu consideră o comanda neconfirmată, adică pentru care nu a fost trimis email de confirmare, ca având valoarea unui Contract.

Prezentul Contract întra în vigoare la confirmarea finală a Comenzii de către KALAPOD.RO.

5. Modalitatea de plată

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Plată se poate efectua:

- online cu cardul orice card Visa si MasterCard (plata unică);

- la livrare (numerar) catre curierul cara a livrat comanda.

6. Livrarea

Livrarea se face prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri.

Ne rezervăm dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ați optat pentru plata on-line însă suma virată nu este evidențiata în conturile noastre până la termenul limita stabilit pentru vânzare.

Pentru livrarea prin curier rapid, tariful este de 12 Ron, TVA inclus, pentru o comanda a carei valoare este sub 99 lei, livrare oriunde in Romania,8 Ron, TVA inclus, pentru o comanda sub 99 lei cu livrare in Bucuresti. Livrarea se face numai pe teritoriul României, între orele 8.00-20.00, de Luni până Vineri si 8.00-17.00 Sambata, în 24 ore pe teritoriul municipiului Bucuresti si in 48 ore oriunde in tara, de la plasarea și confirmarea cu succes a comenzii, la adresă specificată. Pentru situațiile în care transportatorul majoreze tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării.

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 99 RON, transportul este GRATUIT.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.

Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de kalapod.ro

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din parteaCumpărătorului.

După o încercăre de livrare nereușita din culpa clientului, efectuata de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.

Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul www.kalapod.ro și se va face într-un interval de până la 5 zile lucrătoare de la acceptarea și confirmarea comenzii de către operatorii noștri.

7. DREPTUL DE RETRAGERE

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Conform art. 9 din OUG 34/2014, vă informam că beneficiați de o perioadă de 14 zile de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract și returna Bunurile, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG nr.34/2014, adică să achitați:

- costurile suplimentare în cazul în care ați ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător;

- costurile directe legate de returnarea produselor;

- sunteți responsabil și în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor, in conformitate cu dispozitiile OUG 34/2014.

In conformitate cu Art 16 Lit. e) din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii , sunt exceptate de la dreptul de retragere : " furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator " – produsele care se incadreaza in urmatoarele categorii : DRESURI, CIORAPI, LENJERIE INTIMA, COLANTI, astfel incat nu se accepta returnarea acestora dupa desigilare.

8. RETUR

In situatia in care se doreste returnarea produsului NEFOLOSIT/NEPURTAT, produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (rugam ca, pe cat posibil, sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, documentația complete, cu etichetele intacte, deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, conferind clientului garantia ca produsul este original).

În cazul în care produsul returnat prezintă, urme de uzura, purtare, utilizare, zgârieturi, lovituri, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse."

În cazul în care produsul returnat prezintă urme de uzura, purtare, utilizare, zgârieturi, lovituri, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri repetate săvârșite de client, inclusiv pentru refuzuri constant și repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fără o notificare prealabilă.

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Cumpărătorul este obligat să notifice KALAPOD.RO intenția de a returna conform termenului stipulat în Art. 7. DREPTUL DE RETRAGERE alegând una dintre următoarele variante:

a) prin înregistrarea unei cereri de retur/exercitarea dreptului de retragere;

b) printr-o declaraţie neechivocă în care să vă exprimați decizia de retragere din contract și pe care să ne-o trimiteți scris via e-mail pe adresa contact@kalapod.ro sau telefonic la 031 640 50 03 / 031 9642;

c) prin completarea cererii cuprinsa in linkul: Formular Retur

Formularele completate după expirarea acestui termen - 14 zile - nu vor fi luate în considerare.

Nu acceptăm colete retur cu plata la destinatar în cazul retururilor efectuate cu alte companii de transport decât cele agreate de Vânzător.

Toate coletele conținând produse returnate se vor trimite către:„KALAPOD.RO - Departament RETURURI ", la adresa : Autostrada A1 Bucuresti-Pitesti, km 13.5, incinta A1 Business Park Cladirea M3-4, sat Dragomiresti Deal, Ilfov " .

Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către dvs.

În cazul exercitării dreptului de retragere, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați informat și înapoiat Bunurile vă vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs., fără întârziere nejustificată prin transfer bancar în termen de 14 zile lucrătoare de la momentul confirmării recepției și verificării integrității coletului returnat, Cumpărătorul fiind obligat să menționează numărul contului IBAN și numele titularului de cont.

In situatia in care Cumparatorul doreste schimbarea produsului livrat cu un altul cu acelasi cod de identificare insa de o alta marime, ori a constatat ca prezinta neconformitati, trebuie sa inainteze solicitarea in termen de 14 zile de la primirea produsului initial, situatie in care costul transportului este suportat de Vanzator.

9. Reclamații

KALAPOD.RO răspunde în perioada de garanție pentru calitatea produselor vândute, conform legislatiei in domeniu.

Toate reclamaţiile se vor formula în scris sau telefonic, de îndată ce este practic posibil şi în orice caz, în termen de maxim 14 zile de la recepționarea comenzii de către Cumpărător prin contactarea Departamentului Relații Clienți, scris via e-mail pe adresa contact@kalapod.ro sau telefonic la 031 640 50 03 / 031 9642.

Reclamaţia trebuie documentată prin punerea la dispoziţie a tuturor datelor relevante privând evenimentul invocat. Reclamantul trebuie să pună la dispoziţia KALAPOD.RO numărul comenzii/facturii, documentul de transport (AWB), motivul reclamaţiei, fotografii (în cazul produselor neconforme/deteriorate) cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.

În soluţionarea reclamaţiei se vor avea în vedere următoarele etape:

verificarea preluării comenzii și livrării coletului;

analiză internă.

În vederea soluționării reclamației, KALAPOD.RO poate să decidă:

schimbul produsului reclamat pe cheltuiala sa;

plata contravalorii mărfurilor;

respingerea reclamației;

Nicio reclamație nu va fi luată în calcul dacă marfa a fost modificată sau s-a intervenit în orice fel asupra ei.

Termenul de soluţionare a reclamaţiei va fi de maxim 10 zile de la data primirii coletului continand produsul reclamat, pentru orice alt motiv care excede prevederile Legii 449/2004, OG 21/1992 si OUG 34/2014.

10. Promoții și concursuri

Stabilim regulamentele promoțiilor și concursurilor pe care le organizăm. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți numai prin intermediul site-ului propriu sau pe paginile oficiale din rețele de socializare Facebook și Google+.

De promoții beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site.

În perioada unei campanii de reducere, DISCOUNTURILE NU SE CUMULEAZǍ, se va aplică discountul cu valoarea cea mai mare.

Comenzile care conțin vouchere de discount sau valorice nu pot fi cumulate cu alte comenzi!

Promoțiile sunt valabile pentru comenzile plasate și ale căror produse au fost adăugate în coșurile de cumpărături pe durata desfășurării campaniei și în limita stocului disponibil.

KALAPOD.RO poate anula o promoție sau un concurs fără o notificare prealabilă.

IMPORTANT- Voucherele de discount provenite din aceeași campanie promoțională NU SE CUMULEAZǍ, se va aplică un singur discount/comanda.

Prin participarea la Campanii, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, Termenilor și Condițiilor Regulamentelor Oficiale publicate și ale legislației aplicabile.

Site-ul www.kalapod.ro ruleaza campanii si promotii in cadrul paginilor sale.
Prin agrearea termenilor si conditiilor prezentului contract ne acordati dreptul de a va trimite periodic e-mail-uri cu informatii sau oferte speciale.

11. Confidențialitatea datelor și comunicări comerciale

KALAPOD.RO a depus notificarea prevăzută de Legea nr.677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, urmând să fie înregistrată în registrul de evidentă a prelucrării datelor cu caracter personal al Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal întrând sub incidenta prevederilor art.23 alin 4 din legea nr.677/2001.

Numărul de înregistrare al notificării din Registrul General al Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal:0006721 din 23.03.2015.

Respectăm confidențialitatea datelor clienților și ne angajam să nu transmitem datele personale ale acestora către terți și să le folosim exclusiv în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzii) și pentru informări comerciale referitoare la activitatea noastra și brandulKALAPOD.RO.

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice KALAPOD.RO are obligația de a administra în condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dvs. sau o altă persoană.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și sa solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisa, datată și semnată prin postă pe adresa societarii noastre.

12. Securitatea datelor și comunicările comerciale

Datele personale colectate vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site.

Informațiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a vă trimite confirmarea comenzilor, eventualele promoții, buletinele informative periodice etc. numai cu acordul prealabil al utilizatorului site-ului.

Ne obligam să nu facem publice sau să nu vindem bazele de date conținând informații referitoare la datele personale ale clienților noștri.

KALAPOD.RO nu promovează spam-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru ștergerea acesteia. Comunicările realizate de către KALAPOD.RO prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii conținutului.

13. Frauda

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului www.kalapod.ro">www.kalapod.ro">www.kalapod.ro sau de a afecta performantele serverului pe care rulează site-ul www.kalapod.ro, va fi considerată tentativă de fraudă și va fi pedepsită penal conform legislației romane în vigoare de către autoritățile competente.

14. Limitare de responsabilitate

Nu vom fi răspunzători pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației prezentate pe site și orice tip de erori sau omisiuni în conținut care pot conduce la orice fel de pierderi.
Informațiile pot fi reproduse prin tipărire numai pentru uz personal.
Informațiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau încorporate în orice fel într-un alt document sau material fără permisiunea prealabilă scrisă a autorilor lor.

KALAPOD.RO nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terța parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către KALAPOD.RO a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

15. Conditii pentru garantie.

Instructiuni de intretinere/depozitare pentru incaltaminte, articole de marochinarie si accesorii

Pentru acordarea garantei este necesara respectarea urmatoarelor instructiuni de intretinere/depozitare pentru incaltaminte, articole de marochinarie si accesorii.

Generalitati: dupa fiecare purtare, incaltamintea se curata si se pune pe sanuri potrivite ca marime si forma. Pentru a asigura o mai lunga perioada de folosire a incaltamintei si a-i mentine cat mai mult aspectul estetic, va recomandam purtarea alternative a 2-3 perechi de incaltaminte de-a lungul unei saptamani. Inainte de aplicarea oricarui fel de produs de curatire sau intertinere, este absolut necesare curatirea si uscare incaltamintei. Deasemenea este foarte importanta citirea cu atentie a instructiunlor de utilizare a unor astfel de produse de curatire si intretinere. Va rugam sa nu spalati incaltamintea cu apa sau in masina de spalat rufe si nu folositi pentru uscare surse directe de caldura, si lasati incaltamintea sa se usuce lent si la temperatura camerei.

Curatirea incaltamintei si articolelor de marochinarie:

  • Incaltamintea cu fete de piei netede sau presate se curata de praf cu o carpa sau perie, iar petele de grasime sau alte impuritati se indeparteaza cu o carpa inmuiata intr-o solutie apoasa de detergent.
  • Pentru buna intretinere a pielii, dupa cateva purtari, se aplica cu ajutorul unei perii moi sau cu o carpa, un strat de crema sau ceara pentru incaltaminte, dupa care se lustruieste cu o carpa moale sau o perie.
  • Incaltamintea cu fete de piele intoarsa se perie cu o perie speciala pentru acest tip de piele; nu se va folosi apa deoarece pot ramane pete iar pentru curatire se va utiliza o crema sau o lotiune speciala. Petele de ulei sau grasime se indeparteaza folosind solutii speciale pentru acest tip de piele.
  • Incaltamintea cu fete din lac, piei metalizate sau alte material lacuite se curate de praf cu o carpa moale si uscata. Acest tip de incaltaminte trebuie ferita de contactul direct si actiunea solventilor organici (alcool, acetona) sau alte produse chimice.
  • Incaltamintea cu fete din material textil se recomanda a fi purtata pe timp uscat. Dupa fiecare purtare se curata de praf folosind o perie uscata, ca cea folosita pentru haine. In cazul unor pete se va folosi o solutie sau lotiune de curatat speciala pentru materiale textile, respectand instructiunile de utilizare recomandate de producatorii acestora.
  • Incaltamintea cu fete din inlocuitor se curata dupa fiecare purtare cu o carpa umeda. Petele de grasime se vor curata cu o solutie apoasa de detergent. Nu se va folosi solutie de lustruit.

Observatii:

  • Incaltamintea nu este un produs impermeabil, recomandandu-se purtarea ei pe timp uscat, exceptie facand incaltamintea special creata pentru mediul umed. In mod special se recomanda ca incaltamintea cu fete textile sau din piele nefinisata cu fete prezentand cusaturi decorative sau perforatii, precum si incaltaminte cu talpi din piele sau cu talpi cusute de fete sa fie purtata numai pe timp uscat, deoarece exista riscul patrunderii apei in interior;
  • Cu exceptia incaltamintei special create in acest sens, talpile nu au proprietati antiderapante, existand pericolul alunecarii, mai ales in sezonul umed sau rece;
  • Depozitati incaltamintea in spatii uscate, ferite de umezeala si evitati contactul cu produse chimice.
  • Pantofii cu toc inalt nu sunt recomandati pentru conducerea autovehiculelor.
  • In cazul articolelor de marochinarie (genti, posete, portofele, curele etc.) se recomanda in general respectarea acelorasi instructiuni ca si in cazul incaltamintei si a eventualelor instructiuni special indicate de catre producator/distribuitor:
  • Marochinaria cu fete de piei netede sau presate se curata cu o carpa moale sau perie, iar petele de grasime sau alte impuritati se indeparteaza cu o carpa inmuiata intr-o solutie apoasa de detergent;
  • Marochinaria trebuie ferita de contactul direct cu solvent organici (benzina, alcool, acetone);
  • Marochinaria cu fete textile se recomanda a fi purtata pe timp uscat. Nu se introduce in masina de spalat rufe, nu folositi inalbitor. Petele pot fi indepartate folosind solutie contra petelor, speciala pentru materialele textile, respecatand instructiunile de utilizare recomandate de producatorii acestora.

16. Forța majora

KALAPOD.RO își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate, dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de KALAPOD.RO care includ: incendii, explozii, inundații, condiții meteorologice extreme, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forța majora conform uzanțelor legii romanești.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

17.Litigii

Orice litigiu apărut între Utilizatori și KALAPOD.RO va fi rezolvată prin cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenta revine instanțelor de judecată romane de la sediul SC SEPATU SRL.